En dålig dag!

Hallå, väl jag är lite ledsen,
Igår några vänner uppmanade mig att titta på filmen för 1D, men
När vi gick för att köpa biljetter de sa att de var
utmattad jag verkligen var mycket upprörd,

 

var glada att gå och se filmen, men eftersom det inte var möjligt,
Jag var tvungen att kapitulera och mina vänner berättade för mig häromdagen om vi kunde gå
men jag sa nej! och de var lite förvirrad
Jag känner verkligen dåligt för att ha skrek men var arg.

Kanske en annan gång, men jag känner fortfarande upprörd, kanske de är inte att skylla men Aght!.

på natten jag ska ladda upp mer grejer,
Ha en bra lördag och ha kul en hel del.

LoveU

DannaXx


Kommentarer
Jeppe säger:

Jag älskar din blogg

2013-09-14 | 23:10:19
Bloggadress: http://jeppe.blogg.no/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback